Facebook Instagram

Гарантія і сервіс


Підготовка та сервіс:

Перед розміщенням товару в торговому залі і товарної картки в каталозі нашого інтернет-магазину, кожна представлена ​​модель проходить повну технічну перевірку кваліфікованими фахівцями на відповідність і справність всіх комплектуючих і технічних показників, встановлених виробником. Також передпродажна підготовка включає очищення (миття) поверхонь і антибактеріальну обробку техніки. Кожна представлена ​​модель повністю підготовлена ​​і готова до експлуатації.

Товарна картка товару включає:

- реальні фото товару;

- ексклюзивний опис, яке дозволяє більш розширено оцінити привілеї тієї чи іншої моделі;

- повні технічні дані моделі, які взяті з офіційних джерел виробника.

Гарантійний термін і обслуговування:

Гарантійний термін обслуговування складає  3  місяці з дати оформлення замовлення або придбання товару в торгівельному залі. Гарантійний термін дозволяє клієнту повністю переконатися у справності придбаного товару.

У разі виникнення несправностей (за умови правильної експлуатації), в першу чергу клієнт зобов'язаний зв'язатися з нашим менеджером по телефону, вказаному в розділі «Контакти» і повідомити про виникнення проблеми, пов'язаної з роботою приладу. Якщо ж несправність не пов'язана з установкою блокування панелі управління ( «Дитячий замок»), очищення фільтра (для пральних і сушильних машин), некоректної установки програм (функцій) та інших порушень правил експлуатації приладу, Покупець повертає товар Продавцю для усунення несправностей. Термін усунення несправностей становить від 2 до 4 діб. Якщо потрібно замовлення відсутніх комплектуючих або додаткова діагностика техніки, ремонт може тривати терміном до 10 робочих днів.

У разі неможливості усунення неполадок або ж недоцільність проведення ремонтних робіт, Продавець зобов'язується обміняти Покупцеві несправний товар на аналогічний справний товар. Оплата доставки за гарантійним зобов'язанням здійснюється Покупцем і Продавцем порівну.

Згідно зі встановленими гарантійними зобов'язаннями Продавець може відмовити в усуненні неполадок в наступних випадках:

- періодичне обслуговування виробу;

- природний знос (вичерпання ресурсу);

- пошкодження викликане, або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення;

- порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару;

- ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;

- виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, що не залежать від продавця.

Переконливо рекомендуємо, звернути Вашу увагу на те, що в холодну пору року включати техніку відразу після отримання (доставки) категорично заборонено! Різкий перепад температури сприяє утворенню конденсату, який може спричинити за собою електричне замикання. Тому, після отримання, придбаний електро-товар перед початком експлуатації повинен знаходитися при кімнатній температурі протягом 12 годин, а при погодних умовах, коли температура опускається нижче нуля градусів - не менше 24 годин. Якщо всі гарантійні умови цілком дотримані, ми гарантуємо безкоштовний ремонт (заміну деталей, усунення неполадок і т.д.), що виникли з вини Продавця.